
Medewerker HR administratie
- Arnhem
- € 2.589,6 - € 3.545,13 per maand
- ArtEZ Academie Theater & Dans
Functieomschrijving
Voor het onderwijsbureau van de ArtEZ Academie voor Theater en Dans zoeken wij per 1 januari 2026 een:
Medewerker HR administratie (0,3 FTE, 12 uur)
De werkzaamheden
· Je zorgt ervoor dat je alle benodigde informatie ophaalt met name bij leidinggevenden om workflows in het personeels- en salarissysteem HR2day in te kunnen voeren.
· Je organiseert de inhuur van (freelance) opdrachtnemers en de correcte administratieve afhandeling daarvan.
· Je onderhoudt contact met de nieuwe opdrachtnemers en zorgt ervoor dat je alle benodigde informatie krijgt om de workflows in te dienen en de modelovereenkomsten op te kunnen stellen.
· Je voert de benodigde gegevens in HR2day in en ziet toe op een correcte opvolging.
· Je werkt hierin nauw samen met de afdeling HR en stemt regelmatig met elkaar af.
De academie
ArtEZ Academie voor Theater en Dans maakt deel uit van ArtEZ University of the Arts en bestaat uit vier opleidingen in Arnhem: Artisteducator in Theater, de Toneelschool, Artisteducator in Dans en Dance Artist, en één opleiding in Zwolle Artisteducator in Theater en Media en twee Masteropleidingen International Master Artisteducator en Home of Performance Practices.
De afdeling
Het onderwijsbureau is onderdeel van de academie en is verantwoordelijk voor alle aan het onderwijs gerelateerde administratieve processen, zoals audities/toelatingen, roostering, studievoortgang en informatievoorziening. Het vervult een spilfunctie in de organisatie van het onderwijs en er wordt nauw samengewerkt met andere collega’s, zoals de hoofden van de opleidingen, de studieloopbaanbegeleiders, de conciërges, de centrale afdeling studentzaken en HR. De sfeer is vriendelijk en informeel, en een goede samenwerking staat voorop. We vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en de ruimte krijgt om zich te ontwikkelen.
Je profiel
Je houdt van een afwisselend takenpakket en kunt goed schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten, ook in tijden van drukte.
Je bent dienstverlenend, oplossingsgericht en betrokken, maar kunt ook goed grenzen aangeven.
Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, en bewaart het overzicht.
Je hebt affiniteit met digitale systemen en bent bereid om je nieuwe systemen eigen te maken zoals HR2day.
Je bent in staat om op een vriendelijke en duidelijke manier te communiceren, zowel in het Nederlands als Engels.
Je hebt ervaring in administratieve functies
Het is een pre als je kennis hebt van de juridische kaders omtrent inhuur van personeel (Wet DBA).
En natuurlijk is het een pre als je het kunstonderwijs een warm hart toedraagt.
Ons aanbod
Je krijgt een tijdelijk contract van 7 maanden met een omvang van 0,3 fte. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 2.589,60 en maximaal € 3.545,13 (functienaam Medewerker administratief-secretarieel B, schaal 6) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.
Sollicitatie en informatie
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd, dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Zie jij jezelf als onze nieuwe collega? Solliciteren kan tot en met 2 november 2025.
Onze vacatures worden intern en extern gepubliceerd. We kiezen voor de meest geschikte kandidaat.
Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Jan Smeets, hoofd onderwijsbureau/ Productie en planning, ja.smeets@artez.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!