Overslaan naar content

Medewerker Onderwijsbureau

    • Arnhem
  • € 2.918,17 - € 3.890,41 per maand
  • ArtEZ Conservatorium

Functieomschrijving

 

Voor het onderwijsbureau van het conservatorium in Arnhem zoeken wij per direct een:

Medewerker Onderwijsbureau (0,6 fte, 24 uur)

 

De werkzaamheden

Als medewerker onderwijsbureau ben je werkzaam in de front- en backoffice. Samen met 3 andere collega’s ben je het aanspreekpunt voor studenten en docenten. Bij het onderwijsbureau kunnen studenten en medewerkers via e-mail, telefoon en persoonlijk terecht met al hun onderwijsgerelateerde vragen. Daarnaast zorg je er samen met je collega’s voor dat alle administratieve processen rond het onderwijs goed verlopen. Denk hierbij aan:

  • Het plannen en roosteren van het onderwijs, en het boeken van losse ruimtes voor studenten en docenten.

  • Het organiseren van de toelatingsaudities.

  • Het verzamelen, beheren en verwerken van studievoortgangsgegevens, zoals feedback en resultaten.

  • het verwerken van gegevens in en het up-to-date houden van digitale onderwijssystemen, zoals de digitale leeromgeving, het roosterprogramma en het studenteninformatiesysteem

De academie

ArtEZ Conservatorium is een van de grootste conservatoria van Nederland en werkt samen met een groot aantal conservatoria binnen en buiten de Europese Unie. Binnen de drie locaties in Arnhem, Enschede en Zwolle is de sfeer gemoedelijk en kleinschalig. Er is veel persoonlijke aandacht en de lijnen zijn kort. Tegelijkertijd profiteren de studenten volop van de faciliteiten en mogelijkheden van een groot conservatorium.

 
Op de locatie Arnhem bieden we drie bacheloropleidingen (Jazz & Pop, Composition for Film and Theatre en Muziektheater) en twee masteropleidingen (Jazz & Pop en Muziektheater). Het onderwijs is zowel in het Engels als Nederlands. In totaal biedt het conservatorium onderwijs aan ongeveer 200 studenten.

 

De afdeling

Het onderwijsbureau is onderdeel van de afdeling onderwijsorganisatie. Het onderwijsbureau is verantwoordelijk voor alle aan het onderwijs gerelateerde administratieve processen, zoals toelatingen, roostering, studievoortgang en informatievoorziening. Het vervult een spilfunctie in de organisatie van het onderwijs en er wordt nauw samengewerkt met andere collega’s, zoals de hoofden van de opleidingen, de studieloopbaanbegeleiders, de conciërges en de centrale afdeling studentzaken. Naast het onderwijsbureau bestaat het team uit twee projectmedewerkers en drie technici. De sfeer is vriendelijk en informeel, en een goede samenwerking staat voorop. We vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en de ruimte krijgt om zich te ontwikkelen.

 

Je profiel

  •  Je houdt van een afwisselend takenpakket en kunt goed schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten, ook in tijden van drukte.

  •  Je bent dienstverlenend en betrokken, maar kunt ook goed grenzen aangeven.

  •  Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, en bewaart het overzicht.

  •  Je hebt affiniteit met digitale systemen en bent bereid om je nieuwe systemen eigen te maken.

  •  Je bent in staat om op een vriendelijke en duidelijke manier te communiceren, zowel in het Nederlands als Engels.

  •  Het is een pre als je al enige ervaring in administratieve functies hebt.

  •  En natuurlijk is het een pre als je het kunstonderwijs een warm hart toedraagt.

 

Ons aanbod

Je krijgt een tijdelijk contract van een jaar met een omvang van 0,6 fte. Bij goed functioneren bestaat de intentie je contract naar vast om te zetten. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 2.918,17 en maximaal € 3.890,41 (Medewerker proces- en projectorganisatie A, schaal 7) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.

 

Sollicitatie en informatie
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd, dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Solliciteren kan tot en met donderdag 27 februari.

 

De gesprekken voor de eerste ronde vinden plaats op donderdag 6 maart 2025. Je ontvangt uiterlijk dinsdag 4 maart bericht of je uitgenodigd bent. De gesprekken voor de tweede ronde worden in de week van 10 maart gehouden.

 

Onze vacatures worden intern en extern gepubliceerd. We kiezen voor de meest geschikte kandidaat.


Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Lieke van Bree, hoofd onderwijsorganisatie (l.vanbree@artez.nl).

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Hybride

of