
Functieomschrijving
Voor het Onderwijsbureau van het conservatorium te Zwolle zoeken wij een:
Medewerker onderwijsbureau 0,6 fte / 24 uur per week
De werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket gericht op drie belangrijke deelgebieden: studievoortgang, toetsplanning en roostering. Daarnaast is het mogelijk dat je ingezet wordt op het ondersteunen bij de organisatie van producties en projecten.
Welke taken vallen daar zoal onder? Bijvoorbeeld deze:
Het controleren en verwerken van studieresultaten en studievoortgang.
Je stelt een efficënt rooster op voor de toelatingen, tentamens en examens. Daarbij houd je rekening met de beschikbaarheid van docenten, kandidaten en locaties.
Het verwerken en beheren van roosterinformatie in het roostersysteem Aurora.
Het verwerken van gegevens in en het up-to-date houden van digitale onderwijssystemen, zoals de digitale leeromgeving, het roosterprogramma en het studenteninformatiesysteem
Het (mede) organiseren van events zoals open-dagen en projecten.
De academie
ArtEZ Conservatorium is een van de grootste conservatoria van Nederland en werkt samen met een groot aantal conservatoria binnen en buiten de Europese Unie. Binnen de drie locaties in Arnhem, Enschede en Zwolle is de sfeer gemoedelijk en kleinschalig. Er is veel persoonlijke aandacht en de lijnen zijn kort. Tegelijkertijd profiteren de studenten volop van de faciliteiten en mogelijkheden van een groot conservatorium.
De afdeling
Het onderwijsbureau van het ArtEZ conservatorium te Zwolle bestaat uit drie enthousiaste medewerkers en is de spil in de organisatie voor studievoortgang, toetsplanning en roostering. Samen zorgen we ervoor dat studenten en docenten kunnen rekenen op een goed georganiseerde en efficiënte onderwijsomgeving. We werken nauw samen met de hoofden van opleidingen, de studieloopbaanbegeleiders en de centrale afdeling Studentenzaken. Er heerst een dynamische en collegiale sfeer en flexibiliteit en nauwkeurigheid gaan bij ons hand in hand. Natuurlijk is er ook tijd voor een praatje en een goede dosis humor!
Je profiel
Je bent een organisatietalent met liefde voor onderwijs en muziek;
Je bent een ster in het oplossen van sudoku’s;
Je werkt gestructureerd en nauwkeurig;
Je beschikt over een MBOplus-werk en denkniveau;
Je hebt een analytisch denkvermogen en ziet snel oplossingen;
Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels, en vindt samenwerken net zo belangrijk als wij;
Je blijft kalm onder druk en kunt goed omgaan met onverwachte wijzigingen;
Je bent flexibel en proactief in je aanpak;
Je hebt affiniteit met digitale systemen en leert snel nieuwe software aan;
Je vindt het leuk om mee te denken over verbeteringen in lopende processen.
Ons aanbod
Je krijgt een contract van een jaar met een omvang van 0,6 fte. Bij goed functioneren bestaat de intentie je contract tijdelijk te verlengen. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 2.918,17 en maximaal € 3.890,41 (functienaam medewerker proces- en projectorganisatie A, schaal 7) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.
Sollicitatie en informatie
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd, dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Solliciteren kan tot en met dinsdag 3 juni 2025 via de button Solliciteren.
De eerste gespreksronde wordt gehouden op 12 juni 2025 en de 2e gespreksronde op 19 juni 2025.
Onze vacatures worden intern en extern gepubliceerd. We kiezen voor de meest geschikte kandidaat.
Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Mike Pruijn, hoofd onderwijsbureau, m.pruijn@artez.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!