Overslaan naar content

Projectcoördinator Care & Repair

    • Arnhem
  • € 3.609,94 - € 5.377,13 per maand
  • Onderzoek, Ontwikkeling & Innovatie

Functieomschrijving

Voor de eenheid ArtEZ Research Centre (ARC) zoeken wij bij voorkeur per 1 januari 2026 a.s. een:

 

Projectcoördinator Care & Repair (0,2 - 0,3 fte)

 

 

De eenheid ArtEZ Research Centre (ARC)

Bij ArtEZ werken we momenteel aan een belangrijke vernieuwing van onze onderzoekstructuur. De eenheid ontwikkelt zich tot een geïntegreerde onderzoekseenheid, waarin praktijkgericht onderzoek, valorisatie en kennisontwikkeling sterker worden verbonden met onderwijs en werkveld. 

ARC verenigt lectoraten, kenniscentra en innovatieprojecten binnen de domeinen Prototyping FuturesSustainable Ecosystems en Ecologies of Art Practices, Health & Well-being, met doorsnijdende thema’s als Education & SocietyTechnology & AI, en Sustainable Business Models.

 

De werkzaamheden

Over Care & Repair:

Hoe verlengen we de levensduur van kleding? Die vraag staat centraal in het nieuwe onderzoeksproject Care & Repair. Het project staat onder inhoudelijke leiding van Elise van der Laan, associate lector Fashion & Design Research bij ArtEZ University of the Arts. Samen met de Hogeschool van Amsterdam en ruim twintig partners uit de mode- en textielsector geven we Care & Repair vorm. Het project is deel van het Modelectoraat van ArtEZ en vindt plaats binnen de context van de onderzoeksgemeenschap NewTexEco. Het onderzoek wordt gefinancierd door CLICKNL en loopt van september 2025 tot april 2028. Lees hier meer.

Als Projectcoördinator Care & Repair ben je integraal verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van het onderzoeksproject. Je fungeert als schakel tussen onderzoekers, deelnemende onderzoekspartijen waaronder bedrijven, ondersteunende diensten en de subsidiegever.

Omschrijving taken:

·        Je bent (mede)verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van een volledig onderzoeksproject; 

·        Je vertaalt het projectplan naar een planning en uitvoerende werkzaamheden; 

·        Je coördineert werkzaamheden rondom administratie, financiën, rapportage, communicatie en planning in samenwerking met ondersteunende collega’s;

·        Je bewaakt en controleert de planning en de projectuitvoering; 

·        Je communiceert met de subsidiegever over projectinhoudelijke zaken;

·        Je bent het eerste aanspreekpunt voor projectpartners (uit de onderzoeks- en praktijksector);

·        Je denkt actief mee over onderzoeksactiviteiten, deliverables en het uitvoerend proces.)

 

We zoeken een nieuwe collega (HBO+ werk- en denkniveau) die:

·        Aantoonbare ervaring heeft met het managen/leiden van multi-stakeholder onderzoeksprojecten;

·        Vaardig is in relatiemanagement: relaties kan onderhouden met een groot aantal stakeholders met verschillende belangen;  

·        Sterk is in projectplanning en het aanbrengen van structuur in een complex project;

·        Zelfstandig is en goed kan delegeren en motiveren;

·        Stressbestendig is en gemakkelijk kan schakelen tussen verschillende taken;

·        Kennis van het onderwerp en affiniteit met mode en praktijkgericht/ ontwerpend onderzoek is een pré.

 

Ons aanbod

·        Een tijdelijke project aanstelling tot 1 april 2028.

·        Een betrekkingsomvang van 0,2 fte – 0,3 fte.

·        Een bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 3.609,94 en maximaal € 5.377,13 (formele functienaam: medewerker beleid en advies A, schaal 10 cao-hbo) op basis van een fulltime dienstverband. 

·        Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo, zoals vakantietoeslag van 8%, eindejaarsuitkering van 8,3% en ruime verlofregeling.

·        Een dynamische werkomgeving waarin kunst, onderzoek en innovatie samenkomen.

·        Mogelijkheid tot hybride werken in overleg.

Sollicitatie en informatie

Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd? En heb je de kennis, kunde en ervaring in huis om aan de slag te gaan als Projectcoördinator Care & Repair, dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren, zeker als je ook nog een enthousiaste teamgeest en sterke professionaliseringsmentaliteit meebrengt.

 

Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Elise van der Laan, e.vanderlaan@artez.nl. Voor meer informatie over ArtEZ en werken bij ArtEZ klik hier.

 

Solliciteren kan tot en met vrijdag 14 november a.s. via de button Solliciteren.

De gesprekken vinden plaats op maandag 1 december a.s. en een eventuele tweede ronde op maandag 8 december a.s. Uiterlijk dinsdag 25 november ontvangen kandidaten een uitnodiging voor de sollicitatiegesprekken.

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Hybride

of