
Functieomschrijving
Voor de afdeling Huisvesting zoeken wij een:
Projectleider Vastgoedonderhoud (1 fte / 36-40 uur)
De werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor het strategisch én operationeel beheer van het vastgoedonderhoud en vanuit een actuele en realistische meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) zorg je dat gebouwen toekomstbestendig, veilig en representatief blijven.
Je vertaalt onderhoudsbehoeften naar concrete plannen en opdrachten, bewaakt budgetten en prioriteiten en stuurt externe partijen aan op kwaliteit, planning en samenwerking. Je bent de verbindende schakel tussen techniek, organisatie en leveranciers – iemand die overzicht houdt, knopen durft door te hakken en zorgt dat afspraken worden nagekomen.
In deze rol combineer je inhoudelijke kennis van bouwkunde met organisatorisch inzicht en procesregie. Je begeleidt aanbestedingen, stelt werkomschrijvingen op, toetst offertes en bewaakt de uitvoering. Daarbij heb je oog voor duurzaamheid, total cost of ownership en gebruikerscomfort.
Je profiel
Kenmerkend voor jouw aanpak zijn structuur, transparantie en betrokkenheid. Je werkt planmatig, communiceert helder met alle betrokkenen en zorgt voor een soepele samenwerking tussen opdrachtgever, gebruikers en uitvoerende partijen.
De eenheid Servicebedrijf
Als partner van de eenheden zet het Servicebedrijf van ArtEZ zich in voor het best mogelijke onderwijs en onderzoek. Het Servicebedrijf kenmerkt zich door de grote verscheidenheid aan expertises, waarbij collega’s elkaar aanvullen en gezamenlijk tot het beste resultaat komen. Binnen het Servicebedrijf zijn de volgende afdelingen vertegenwoordigd: Financieel Economische Zaken, HR, Studentenzaken, ICT, Facilitaire Zaken, Huisvesting, Onderwijs & Kwaliteit, Bibliotheek en Marketing & Communicatie.
De afdeling
De afdeling Huisvesting maakt onderdeel uit van het Servicebedrijf van ArtEZ. Het team bestaat uit 4 fte. Als projectleider Vastgoedonderhoud ben je met name verantwoordelijk voor de organisatie van het gepland onderhoud (going concern) van onze gebouwen.
Kernwoorden
MJOP | Vastgoedbeheer | Onderhoudsprojecten | Aanbestedingen | Technisch beheer | Duurzaamheid | Kwaliteitsborging | Budgetbewaking | Leveranciersmanagement | Regievoering
Ons aanbod
Je krijgt een tijdelijk contract van 1 jaar met een omvang van 1,0 fte. Bij goed functioneren bestaat de intentie je contract naar vast om te zetten. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 4.535,76 en maximaal € 6.359,47 (functienaam Medewerker Beleid en Advies B, schaal 11) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.
Sollicitatie en informatie Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Omdat we geloven dat dit ons als organisatie sterker en innovatiever maakt. Bovendien maakt diversiteit het werk leuker! Voel je je hierdoor geïnspireerd, dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Solliciteren kan tot en met 3 november 2025.
Onze vacatures worden intern en extern gepubliceerd. We kiezen voor de meest geschikte kandidaat.
Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Erik Smit, Hoofd Huisvesting a.i., er.smit@artez.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!