Skip to content

Coördinator en planner onderwijsbureau

    • Arnhem
  • € 3.609,94 - € 5.377,13 per maand
  • ArtEZ Academie voor Art & Design Arnhem

Functieomschrijving

Voor het onderwijsbureau van de academie Art & Design in Arnhem zoeken wij z.s.m. een:

Coördinator en planner onderwijsbureau 0,8 fte

 

De coördinator en planner onderwijsbureau wordt rechtsreeks aangestuurd door het hoofd onderwijsbureau. De coördinator maakt onderdeel uit van het onderwijsbureau van Art & Design Arnhem en werkt nauw samen met de directe collega’s uit het team, de opleidingen, de diverse afdelingen van het servicebedrijf en de directie van de academie.

 

De academie

De Academie voor Art & Design Arnhem van ArtEZ hogeschool voor de kunsten telt ongeveer 820 studenten en ruim 250 medewerkers. In totaal hebben we zeven opleidingen – BEAR (fine art), Product Design, Fashion Design, Graphic Design, Design Art & Technology, Creative Writing en Docent Beeldende Kunst en Vormgeving. Het merendeel van deze opleidingen heeft een internationale studentenpopulatie. Daarnaast hebben we een groeiend aanbod van cursorisch onderwijs binnen de vooropleiding, de oriëntatiecursus en de pre-academy. Art & Design Arnhem is hiermee de grootste academie van ArtEZ. 

 

De afdeling

De academie voor Art & Design Arnhem heeft een onderwijsbureau dat de opleidingen en de directie organisatorisch ondersteunt. Binnen de organisatieprocessen is het onderwijsbureau een schakel tussen de opleidingen en de centrale diensten van ArtEZ. Het team bestaat uit zeven mensen.

Het onderwijsbureau richt zich onder meer op registratie, beheer en de controle van studievoortgang en de bijbehorende systemen. Het onderwijsbureau biedt ondersteuning bij de organisatie van toelatingen en meeloopdagen, planning en roostering en projectorganisatie van evenementen. Andere werkzaamheden die binnen het onderwijsbureau zijn belegd, is het aanleveren van managementinformatie, het verwerken van personele mutaties, opstellen begroting, financiële afstemming en bewaking en communicatie en de werving van studenten.

 

Je werkzaamheden

·        Als coördinator ben je de functioneel leidinggevende voor de medewerkers van het onderwijsbureau, je coördineert de dagelijkse werkzaamheden van het onderwijsbureau. Je bent bij praktische zaken het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het onderwijsbureau en verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.

·        Je signaleert en analyseert veranderingen in beleid en ontwikkelt nieuwe alternatieve benaderingen. Je stelt nieuwe standaarden en werkinstructies op m.b.t. afstemming en uniformiseren van de beleids- en organisatieprocessen.

·        Je haalt informatie op bij de opleidingen, de centrale diensten en het onderwijsbureau en stelt werkprocessen op die zijn afgestemd op elkaar. Je bewaakt en bent verantwoordelijk voor deadlines en bij organisatorische uitdagingen denk je mee in oplossingen. Daarnaast ondersteun je het hoofd onderwijsbureau op procesmanagement en de HR processen.

·        Je bent verantwoordelijk voor en geeft tevens uitvoering aan de inhoudelijke taak van het plannen en roosteren van het onderwijs. Dit doe je in samenwerking met de andere planner en stelt samen kwartaal- en semesterroosters op voor alle opleidingen van de academie. Daarnaast rooster je de projecten, toelatingsexamens, beoordelingen en het cursorisch onderwijs, maak je een geheel van alle jaarplanningen. Je maakt daarbij gebruik van Aurora, het roostersysteem van ArtEZ.

 

Je profiel

·        Allereerst ben je een echte bouwer en verbinder.

·        Samenwerken gaat je van nature makkelijk af, je weet je flexibel en dienstbaar op te stellen ten behoeve van een gezamenlijk doel en je hebt een open houding.

·        Tegelijkertijd kun je ook makkelijk zelfstandig te werk gaan en sta je stevig in je schoenen, ben je slagvaardig en weet je zaken af te ronden. Je gevoel voor humor zet je ook graag in om op een positieve manier je werk te doen.

·        Je bent initiatiefrijk en inventief.

·        Je hebt een krachtige persoonlijkheid, die medewerkers enthousiasmeert, in hun kracht zet en sturing geeft aan organisatieprocessen.

·        Je bent analytisch en hebt een probleemoplossend vermogen en vindt het interessant om te puzzelen met details, zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen.

 

 

Eisen

·        Je hebt minimaal een opleiding op HBO niveau.

·        Uiteraard beschik je over (ruime) ervaring in een vergelijkbare functie en/of aantoonbare sterke kwaliteiten op het gebied van procescoördinatie, planning en roostering.

·        Je hebt ervaring in het (functioneel) leidinggeven in een dynamische omgeving, je kunt (aantoonbaar) omgaan met tegenstrijdige belangen en bent flexibel.

·        Uiteraard heb je belangstelling voor kunst- en designonderwijs en bij voorkeur ben je bekend met de complexe organisatie van een school, academie of opleiding.

·        Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als ook in het Engels.

 

Ons aanbod 
Je krijgt een tijdelijk contract van 0,8 fte voor één jaar. Bij goed functioneren bestaat de mogelijkheid tot verlenging of een vast contract. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 3.609,94 en maximaal € 5.377,13 (Functie Medewerker proces- en projectorganisatie D, schaal 10) op basis van een 36-urige werkweek. Werkdagen en -tijden in overleg, je bent in ieder geval drie dagen per week op de academie in Arnhem. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.


Sollicitatie en informatie
 
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobby’s, belangen en ambities. Omdat we geloven dat dit ons als organisatie sterker en innovatiever maakt. Bovendien maakt diversiteit het werk leuker!

Heb je de kennis, kunde en ervaring in huis om aan de slag te gaan als coördinator en planner onderwijsbureau? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren, zeker als je ook nog een enthousiaste teamgeest en sterke professionaliseringsmentaliteit meebrengt. 

 Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Elcke Veldkamp, Hoofd Onderwijsbureau van Art & Design Arnhem via e.veldkamp@artez.nl.

 

Solliciteren kan tot en met vrijdag 14 maart aanstaande via de button Solliciteren. Woensdag 19 maart aanstaande ontvangen kandidaten een uitnodiging voor de sollicitatiegesprekken. De eerste gespreksronde vindt plaats op dinsdag 25 maart aanstaande. Een eventuele tweede gespreksronde vindt plaats op donderdag 27 maart aanstaande.

 

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.  

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Hybride

of