
Functieomschrijving
Voor de afdeling Human Resources zoeken wij een:
HR medewerker (0,6 fte 24 uur)
Wil je graag werken in een inspirerende omgeving en in een gezellig, hecht team? Dan is deze functie als HR-medewerker wellicht iets voor jou. Herken je jezelf in het profiel, reageer dan op de vacature en wie weet spreken we elkaar binnenkort!
De werkzaamheden
Ondersteuning bieden bij het inhuurproces (inzet externe medewerkers) en het beantwoorden van vragen van hoofden van opleidingen m.b.t. externe medewerkers;
Vacatures uitzetten, afspraken maken en contact met sollicitanten onderhouden;
Administratieve taken rondom ziekteverzuimprocessen, evenals vragen beantwoorden van medewerkers en leidinggevenden;
Ondersteunen van de personeelsadministratie;
Opstellen en verwerken van personele correspondentie;
Het servicebedrijf heeft Arnhem als hoofdlocatie, maar incidenteel bezoek je ook onze locaties te Enschede en Zwolle.
De academie
Als partner van de eenheden zet het ArtEZ Servicebedrijf zich in voor het best mogelijke onderwijs en onderzoek. Het ArtEZ Servicebedrijf kenmerkt zich door de grote verscheidenheid aan expertises, waarbij collega’s elkaar aanvullen en gezamenlijk tot het beste resultaat komen. Binnen het ArtEZ Servicebedrijf zijn de volgende afdelingen vertegenwoordigd: Financieel Economische Zaken, Human Resources (HR), Studentenzaken, ICT, Facilitaire Zaken, Onderwijs & Kwaliteit, Bibliotheek en Marketing & Communicatie.
De afdeling
De afdeling HR bestaat uit een team van 13 collega’s: 3 HR-medewerkers voor de processen inhuur, werving & selectie en verzuim, 4 HR-medewerkers voor interne medewerkers, 5 HR-adviseurs en het hoofd van de afdeling. De afdeling HR is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van integraal HR-beleid voor heel ArtEZ zoals instroom, doorstroom en uitstroom, talentontwikkeling, Management development, welzijn etc. Bij ArtEZ is de leidinggevende in the lead en geven wij vanuit de rol van HR business partner gevraagd en ongevraagd advies. We fungeren als coach, sparringpartner en vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers. We hebben een gedegen focus op de beheersmatige kant van het HR-vak en dragen bij aan de missie, visie en strategische doelstellingen van ArtEZ (zie instellingsplan).
Je profiel
Je hebt MBO werk- en denkniveau;
Ervaring met de inhuur van externe medewerkers is een pré;
Ervaring met administratieve HR-werkzaamheden is een pré;
Je stijl van werken, goede communicatieve vaardigheden en positieve grondhouding maken dat je makkelijk vertrouwen wint en goede contacten weet op te bouwen;
Je werkt zelfstandig, maar weet wanneer je moet terugkoppelen of hulp moet inschakelen;
Door je stressbestendigheid laat je je niet snel van je stuk brengen en ben je in staat snel te schakelen tussen verschillende taken en werkzaamheden;
Je bent zorgvuldig en accuraat;
Gezien de internationale omgeving is Engels in woord en geschrift geen probleem voor je.
Ons aanbod
Je krijgt in eerste instantie een contract van een jaar met een omvang van 0,6 fte. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 2.918,17 en maximaal € 3.890,41 (functienaam medewerker proces- en projectorganisatie A, schaal 7) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.
Sollicitatie en informatie
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobbies, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd?Dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren.
Solliciteren kan tot en met woensdag 18-6-2025 via de button Solliciteren.
De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op maandag 23-6-2025.
Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Marjon Hendriks, Hoofd Human Resources, m.hendriks@artez.nl | t 026-3535783.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!