Skip to content

HR medewerker proces- en projectorganisatie

    • Arnhem
  • € 2.918,17 - € 3.890,41 per maand
  • Servicebedrijf Human Resources

Functieomschrijving

Voor de afdeling Human Resources zoeken wij een:

HR medewerker proces- en projectorganisatie (0,6 fte 24 uur)

Wil je graag werken in een inspirerende omgeving en in een gezellig, hecht team? Dan is deze functie als HR medewerker proces- en projectorganisatie wellicht iets voor jou. Herken je jezelf in het profiel, reageer dan op de vacature en wie weet spreken we elkaar binnenkort!


De werkzaamheden

  • Ondersteuning bij het inhuur proces (inzet externe medewerkers), vragen beantwoorden van hoofden van opleidingen m.b.t. externe medewerkers;

  • Uitzetten van vacatures, afspraken maken en contact met sollicitanten onderhouden;

  • Ondersteunen van de personeelsadministratie;

  • Opstellen en verwerken van personele correspondentie;

  • Administratieve taken rondom ziekteverzuimprocessen, evenals vragen beantwoorden van medewerkers en leidinggevenden;

  • Het servicebedrijf heeft Arnhem als hoofdlocatie maar incidenteel bezoek je ook onze locaties te Enschede en Zwolle.

De academie

Als partner van de eenheden zet het ArtEZ Servicebedrijf zich in voor het best mogelijke onderwijs en onderzoek. Het ArtEZ Servicebedrijf kenmerkt zich door de grote verscheidenheid aan expertises, waarbij collega’s elkaar aanvullen en gezamenlijk tot het beste resultaat komen. Binnen het ArtEZ Servicebedrijf zijn de volgende afdelingen vertegenwoordigd: Financieel Economische Zaken, Human Resources (HR), Studentenzaken, ICT, Facilitaire Zaken, Onderwijs & Kwaliteit, Mediatheek en Marketing & Communicatie.

De afdeling

De afdeling HR bestaat uit een team van 11 collega’s: twee proces- en projectondersteuners, 4 HR-medewerkers, 6 HR-adviseurs en het hoofd van de afdeling. De afdeling HR is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van integraal HR-beleid voor heel ArtEZ. Denk daarbij aan thema’s als werving & selectie, verzuim, arbeidsvoorwaarden, talentontwikkeling, management development, sociale veiligheid, welzijn, etc. Bij ArtEZ is de leidinggevende in the lead. Vanuit de rol van HR-businesspartner geven we gevraagd en ongevraagd advies. We fungeren als coach, sparringpartner en vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers. Onze focus op de beheersmatige kant van het HR-vak is gedegen en zorgvuldig.

Je profiel

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;

  • Ervaring met administratieve HR-werkzaamheden;

  • Je stijl van werken, goede communicatieve vaardigheden en positieve grondhouding maken dat je makkelijk vertrouwen wint en goede contacten weet op te bouwen;

  • Je werkt zelfstandig, maar weet wanneer je moet terugkoppelen of hulp moet inschakelen;

  • Door je stressbestendigheid laat je je niet snel van je stuk brengen en ben je in staat snel te schakelen tussen verschillende taken en werkzaamheden;

  • Je bent zorgvuldig en accuraat;

  • Gezien de internationale omgeving is Engels in woord en geschrift geen probleem voor je.

Ons aanbod

Je krijgt een contract van een jaar met een omvang van 0,6 fte. Bij goed functioneren bestaat de intentie je contract met een jaar te verlengen. Deze twee jaar zal tevens benut worden te onderzoeken of vaste formatie uitbreiding wenselijk is. Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 2.918,17 en maximaal € 3.890,41 (functienaam medewerker proces- en projectorganisatie A, schaal 7) op basis van een 36-urige werkweek. Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo.

Sollicitatie en informatie
Bij ArtEZ verwelkomen we collega’s met allerlei achtergronden, dromen, zienswijzen, doelen, hobbies, belangen en ambities. Voel je je hierdoor geïnspireerd, dan ben je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Solliciteren kan tot en met dinsdag 31-12-2024. Dit kan via de button "Solliciteren". De eerste gespreksronde zal op maandag 13 januari 2025 in de middag plaatsvinden in Arnhem.


Onze vacatures worden intern en extern gepubliceerd.


Informatie over de vacature kan ingewonnen worden bij Marjon Hendriks, Hoofd Human Resources, m.hendriks@artez.nl | t 026-3535783.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Hybride

of