
Communicatiemedewerker
- Arnhem
- € 3.311,92 - € 4.376,46 per maand
- Onderzoek, Ontwikkeling & Innovatie
Functieomschrijving
Voor de eenheid Onderzoek, Ontwikkeling en Innovatie (OO&I) zoeken wij per direct, maar tenminste per 1 oktober a.s. een:
Communicatiemedewerker
0,4 - 0,5 fte (bij een 40-urige werkweek) | schaal 8 | tijdelijk voor 1 jaar, met mogelijkheid tot verlenging | standplaats: Arnhem (hybride in overleg)
De eenheid Onderzoek, Ontwikkeling & Innovatie (OO&I)
Bij ArtEZ werken we momenteel aan een belangrijke vernieuwing van onze onderzoeksstructuur. De huidige eenheid Onderzoek & Valorisatie (O&V) ontwikkelt zich tot een geïntegreerde onderzoekseenheid, waarin praktijkgericht onderzoek, valorisatie en kennisontwikkeling sterker worden verbonden met onderwijs en werkveld.
Deze transitie is in gang gezet en wordt gefaseerd uitgerold. Onderdelen van de nieuwe organisatievorm, zoals de inhoudelijke domeinen en thema’s, zijn al zichtbaar, andere zijn nog in ontwikkeling. We zoeken een collega die energie krijgt van werken in een dynamische omgeving en graag helpt bij het realiseren van uiteenlopende communicatie-uitingen.
De werkzaamheden
Je ondersteunt de communicatieadviseur van OO&I bij de uitvoering van communicatieactiviteiten. Een belangrijk onderdeel van je werk is het verzamelen en actualiseren van informatie in samenwerking met lectoren en onderzoekers, onder andere voor de migratie van content naar de nieuwe ArtEZ-website en de onderzoeksrepository. Je werkt hierbij samen met collega’s van Marketing & Communicatie, de ArtEZ Bibliotheek en andere interne en externe partners. Daarnaast werk je aan onze zichtbaarheid op social media en ondersteun je in de interne communicatie. Omdat de eenheid zich in transitie bevindt, vragen we een flexibele houding: je kunt omgaan met verandering, meebewegen waar nodig en je weg vinden in een context waarin nog niet alles vastligt.
Jouw taken
Meeschrijven aan en publiceren van content (on- en offline) over (onderzoeks)projecten en activiteiten, publicaties en ondernemerschap;
Bijhouden van social media kanalen en opstellen van uitnodigingen en berichten gericht op verschillende doelgroepen;
Bijdragen aan communicatieplannen en draaiboeken voor lopende projecten;
Ondersteunen bij het overzetten en structureren van content op de nieuwe ArtEZ-website en repository;
Beantwoorden van eenvoudige communicatievragen binnen de eenheid en signaleren van verbeterpunten;
Ondersteunen bij de uitvoering van de communicatiestrategie.
Je profiel
Hbo werk- en denkniveau.
Aantoonbare ervaring met (online) communicatie, contentcreatie en publicatie.
Goede schrijfvaardigheid in het Nederlands en voldoende beheersing van het Engels.
Proactief, zelfstandig, zeer accuraat en flexibel, met een hands-on mentaliteit.
Breed inzetbaar en in staat om snel in te springen in een dynamische werkomgeving.
Affiniteit met kunst, praktijkgericht onderzoek en onderwijs.
Gezien de internationale omgeving en het toenemende aantal Engelstalige opleidingen en projecten is beheersing van het Engels in woord en geschrift vereist.
Ons aanbod
Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.
Een betrekkingsomvang van 0,4–0,5 fte (in overleg vast te stellen).
Salaris conform schaal 8 cao-hbo. Een bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 3.311,92 en maximaal € 4.376,46 (formele functienaam: medewerker proces- en projectorganisatie B, schaal 8 cao-hbo) op basis van een fulltime dienstverband.
Naast een informele en open werksfeer bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo, zoals vakantietoeslag van 8%, eindejaarsuitkering van 8,3% en ruime verlofregeling.
Een dynamische werkomgeving waarin kunst, onderzoek en innovatie samenkomen en waarbij je ook het onderwijsproces van dichtbij kunt meemaken;
Mogelijkheid tot hybride werken in overleg.
De vacature staat open voor interne en externe kandidaten; bij gelijke geschiktheid geniet de interne kandidaat de voorkeur.
Sollicitatie en informatie
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan tot uiterlijk 4 september je motivatie en cv via de sollicitatiebutton op onze website. De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 9 september en/of woensdagochtend 10 september.
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Elsje Buhler via e.buhler@artez.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!